På gång igen!

Sådär ja, äntligen tillbaka i gymet. Inga känningar i halsen och enbart lite lätt snuva så jag vågade mig på ett pass idag. Och det var fantastiskt skönt att få svettas och bara köra på. Det blev lite olika övningar. Jag valde att köra två övningar i taget som jag körde 21-15-9 repetitioner av. Mest fokus på överkropp men blev även någon benövning. Avslutade med plankan i olika varianter i  1 minut x 5. En bra start på träningen den här veckan. Och det bästa var att vi lyckades bli klara redan kvart över två på jobbet idag vilket kändes kanon. Det var inte igår man gick hem redan efter två så nu har man ju helt plötsligt lite mer tid att njuta av kvällen =)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad härligt att vara frisk och kunna köra på igen :)

2012-10-31 @ 08:59:27
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0