Snart helg

Torsdag och en dag kvar innan man får njuta av lite ledigt igen. Skönt ska det bli och den blir fylld med kalas för tonåringen här hemma. Bella fyller hela tretton år, shit vad tiden rusar! Hon som nyss var så liten. Men som sagt, fika här med släkten blir det så imorgon blir det till att baka. Och det är ju kul!
Jag ska försöka hålla mig hyfsat och inte äta massor av fikat utan unna mig något av det som jag bakat. Hoppas min plan håller.
 
Idag var det medelpass som gällde. Otroligt svettigt idag men lika härligt för det. Middagen blev en god köttfärsås med sting i från chili,kokt kamutvete som jag fräste med grönsaker. Lite avokado till och det smakade ljuvligt.
Resten av kvällen spenderas framför tv:n med Kockarnas Kamp och Hela Sverige bakar.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hela sverige bakar är ju så himla mysigt :)

Svar: Ja visst är det =)
Andrea

2012-10-20 @ 10:50:30
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0