Torsdag och lufning

Fick en liten överraskning idag på passet mitt. Karin, min coach denna termin dök upp och skulle ha luf (ledaruppföljning) med mig idag.  Vi kommer ha en gemensam träff och genomgång med fler ledare nästa vecka så det hon gjorde idag var  bara själva granskningen. Hon sitter alltså och tittar på mig och hur jag leder och skriver ner allt jag gör bra och allt jag kan göra bättre. Ett bra sätt att utvecklas som ledare. Så det ska bli spännande att höra vad hon tyckte. Skönt att träna med näst intill full sal idag, vilket innebär 85 pers. Det ger verkligen en extra skjuts för egot! Nu bänkar jag mig i soffan och framför tv:n.
Dåligt med bilder så jag bjuder på en bullbild dagen till ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0