Good day

Idag efter jobbet blev det en sväng till min vän Tuss och hennes hus. Hon och hennes sambo är på semester den här veckan och innan hon åkte så sa hon att jag gärna fick åka dit och plocka äpplen om jag ville. Så idag drog jag iväg och fyllde upp en korg. Och det blir säkert någon sväng till om jag har tur. Jag vet inte hur länge de håller så jag ville inte plocka på mig för mycket. Men det lär bli en hel del konsumerande av äpplen framöver. Tror jag redan ikväll gör lite kanelsteka äpplen med en klick kesella. Eller så äter jag ett som det är, nästan godast så.
 
Men annars har jag precis ätit middag. All-i-ett mat blev det, otippat va? Känns som det är det ända jag gör just nu, pytt hit och pytt dit. Men det är enkelt och oftast väldigt gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0