Inser faktum

Efter att ha jobbat två dagar med rejäl förkylning insåg jag att det skulle bli tufft att klara av torsdag och fredag. Speciellt med det jobb jag har. Ändå var jag inte helt säker i morse när jag vaknade att jag skulle vara hemma. Velade fram och tillbaka. Jag hade ju faktiskt ingen feber utan var "bara" helt genomförkyld. Jag är ju av den mening att ska jag vara hemma så är det för att jag är helt deckad och knappt kan stå på benen. Men nej jag insåg att jag skulle stjälpa mer än hjälpa på jobbet idag så det blev att sjukanmäla sig tillslut.
Och tur var det för jag känner mig långt ifrån pigg. Värk i lederna, öm hals och igentäppt näsa som bidrar till värk i bihålorna. Nej hörni, nu får det räcka med negativa ord. Nu kan det bara bli bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0