Mitt i veckan

Halva veckan är gjord och det går som oftast i en rasande fart. Imorgon är det dags att leda pass igen så kanske borde jag gå igenom det lite ikväll så jag kommer ihåg allt tills imorgon. Det tar ju alltid några gånger innan allt sitter helt och fullt. Så en liten uppfräschning kanske är på sin plats. Idag blev det vilodag då jag gymade igår. Ett pass som varken gick bra eller dåligt. Men det var extremt tråkigt i alla fall så just nu har jag ingen lust alls att hänga i gymet. Noll inspiration där inne helt enkelt. Just nu hägrar gruppträningen med all sin valmöjlighet och variation.
 
Kvällen middag fick bli klassiska köttfärsbiffar med ungsrostade rotfrukter och grönsaker (så gott och enkelt) och en sallad med feta och avocado.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Nej nej, sök bara på det på Internet så kommer det fram hur mycket som helst. Dom har så himla fina grejer :)

Svar: Okej tack för tipset =D
Andrea

2012-09-06 @ 06:21:42
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0