sopptider

Vi går mot kallare tider och då börjar tankarna på grytor och soppor att ploppa upp. Så idag fick det bli en soppa som jag hittade i senaste numret av Buffé. Det är en rostad grönsakssoppa med mycket smak. Perfekt en dag som denna. Ett gott bröd till gör måltiden komplett.
 
 
 
 
 
Vill passa på och säga grattis till alla fantastiska kvinnor som genomförde Tjejmilen igår. Ni var grymma som sprang och kämpade i det inte allt för roliga vädret. Själv är jag rätt nöjd att jag inte stod på startlinjen faktiskt, och hoppas att det är uppehåll när jag står på startlinjen till Halvmaran om va två veckor.  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mm gott med soppa:) Vart har du köpt de där fina tallrikarna ifrån? :)

Svar: Ja den var inte alls dum. Tallrikarna är köpta på loppis så det kan bli svårt att få tag på just dem :) Men man vet aldrig ;) Tror det är något italienskt märke.
Andrea

2012-09-02 @ 23:03:50
Postat av: Amanda

Vad gott det lät! Såg lite ut som morotssoppa, vilket är min absoluta favoritsoppa. Mums mums :)

2012-09-03 @ 12:58:07
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0