Torsdag

Hemma i soffan efter en bra dag. Fint väder och luften är så frisk på något sätt. Och inte lika varm längre, det märks att hösten är på gång helt klart. Efter jobbet traskade jag ner mot Friskis och ledde pass. Det gick även denna gång problemfritt och det är så j**la kul! Älskar känslan som infinner sig just där och då. Idag fick jag till och med gåshud under sista konditionslåten, haha visst är jag töntig? Men det är något visst när man känner att man har gruppen med sig och alla ger järnet. Underbart helt enkelt.
 
Middagen idag blev kött i form av fläskkotlett. Den stekte jag och serverade med broccoli, kokt bulgur, keso och mangochutney. Mätt och nöjd.
 

Bild från i söndags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0