träningsvärk.se

Ja, herregud vad det känns i kroppen från gårdagens tabata. Det tog bra med andra ord. Magen är nog värst. Men ni vet ju vad bästa botemedlet mot träningsvärk är? Just det- Träna!
Hoppade på ett styrka-medelpass idag efter jobbet och där fick jag svettas kan jag säga, och kroppen kändes mycket mjukare efteråt. Och nu har jag landat i soffan, nyduschad och med mat i magen. Blev riktig husman idag till middag. Hemmagjorda köttbullar med gräddsky, lingon, kokt potatis, morötter och blomkål.  Mumsigt värre.
Nu blir det bara ett träningspass till innan halvmaran på lördag. Och jag börjar nog redan bli lite smånervös inför loppet. Men det ska framför alltl bli riktigt kul.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, snart är det dags för halvmaran, skoj:)

Jag hoppas verkligen att det blir bättre med spinningskorna, jag ska försöka hinna med ett pass i helgen.

2012-09-11 @ 20:47:30
URL: http://korninakor.blogspot.com
Postat av: Amanda

Träningsvärk är ju iallafall den bästa värken ;)
Gud vad kul att halvmaran närmar sig :D Jag är garanterad att det kommer gå kanon! :D

Svar: Ja Amanda, det har du ju helt rätt i =) Tack för stödet, det lär behövas. Hur brukar du ladda upp inför längre lopp? då tänkte jag främst på kosten.
Andrea

2012-09-12 @ 16:07:53
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0