Minusgrader

Stadiga -15 vaknade jag upp till idag, och med ett otroligt vackert vinterlandskap utanför fönstret. Så jag kunde inte låta bli att ta mig ut på en morgonpromenad. Ingen lång sådan men fullt tillräcklig för att jag skulle få insupa den krispiga, kalla luften. Väl inne igen blev det god frukost framför nyhetsmorgon innan jag tog tag i dagen. Och nu har jag även hunnit med en till promenad efter att jag pysslat i köket hela förmiddagen. Brödbak och rawfoodbrownie var vad det blev. Intresset för raw food verkar stort just nu och även jag har nappat lite på det så vi får se om det blir fler exprimenterande på den fronten. 
Ikväll blir det biomys med älsklingen, och innan dess så blir det nog lugna puckar.
 
 
 
Supergott båda två!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0