Dagens käk

Ja idag har maten inte varit den bästa. Ingen ordentlig frukost på grund av illamåendet jag hade. Och lunchen stod min sambo för. Han såg sin chans att få laga något HAN ville =) då det oftast är jag som håller i matlagningen här. Han gjorde något som faktiskt är jäkligt gott, men ur näringssynpunkt lite för fattig. Den bestod av makaroner med stekt köttfärs och stekt lök. Allt brandas i stekpannan och sen ska man ha ketchup till säger han. Men jag tycker det är mycket godare utan.






Efter att ha ätit makaroner och köttfärs till både lunch och mddag blev jag nu på kvällisen lite sugen på något. Så det fick bli naturell yoghurt, hackat päron och havreringar. Dessa godingar (som förövrigt ser ut som hundgodis) förälskades jag i när jag och min kusin säsongsjobbade på Gotland sommaren 2007. Goda, inte söta, och med ett härligt crunch.




Hur mår jag då?
Mår mycket bättre än vad jag gjorde i natt och i morse. Nu är jag bara lite allmänt seg. Men stannar hemma frän jobb även imorgon för att vara helt frisk och kry tills på fredag förhoppningsvis. Vet inte vad det kan ha varit för skit jag drog på mig,  men förhoppningsvis är den väck nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0