Strul

Har haft strul med min kamera idag. Så får inte över bilderna från kameran till datorn. Vilket är mycket tråkigt tycker jag. Och ni med tror jag. För en blogg utan bilder är ingen kul blogg. Men jag ska naturligtvis försöka åtgärda kameraproblemet inom kort.

Hittade en bild på pappas dator från 2008:


Utsikt från lusthuset. (Latjevik)


Veckans träning då? Jo det har väl inte varit världens bästa träningsvecka det har det inte, men steg minsann det har jag fått ihop. Så påskutmaningen har gått som smort och det är nu bara en dag kvar. I övrigt har veckan sett ut så här när det lägger träning:

Måndag: 20 min gym + 45 min löpning
Tisdag: 60 min medelpass
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min powerwalk
Fredag: 40 min morgonpromenad, 2 hpromenad
Lördag: 35 min morgonjogg, 1,5 h promenad
Söndag: 50 min morgonpromenad, 2 h promenad

Summan av kardemumman:
Gym:
20 min
Gruppträning: 1
Löpning/gång: 8

Ja vad ska man säga om denna vecka. Bra väder och påskutmaningen gjorde att det blev mycket promenader. Jag hade behövt minst ett pass i gymet som jag inte fick till. Men det får bli nästa vecka. Då blir det nog mindre promenader och mer gym, jag satsar på det i alla fall. Anmälan till Stadsloppen här i Östhammar är gjord nu också så om mindre än två veckor blir det att tagga till ordentligt. Ska bli kul. Nej imorgon ny vecka, nya tag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0