Träningsfritt

Jaha då var denna arbetsdag avklarad. Och lika trött idag som igår, om inte ännu tröttare. Känner att kroppen är alldeles för trött för att göra någonting vettigt i gymet så får hoppa det idag även om jag hade en liten tanke på att dra mig ner dit men det får vänta tills imorgon. För imorgon, då ska jag köra så det ryker! Det känns bättre att få till Ett jäkligt bra pass istället för två halvdanna.


Jag vet inte men av någon anledning så har jag lätt att få dåligt samvete om jag inte tränat på ett par dagar. Det jag lätt glömmer är att jag varje dag på jobbet får ett ruggigt bra konditionspass i form av 3,5 timmars cykling och springande i trappor. Så det kanske inte är så konstigt att jag är lite trött i kroppen ibland? och dåligt samvete, nej det känns inte som jag ska behöva ha det efter allt springade med post. Jag måste stanna upp ibland och inse att kroppen måste få vila. Även fast mitt huvud kanske vill annat. Nej Andrea,skärpning! Kroppen behöver återhämtning för att bli starkare. Det får jag inte glömma.



Kommentarer
Postat av: Sara | - 16,6 kg

Man får ikke glöma bort vilan :)

2011-04-14 @ 21:35:02
URL: http://storblirliten.shapemeup.se
Postat av: Andrea

Nej det får man inte =) den är minst lika viktig som träningen.

2011-04-15 @ 06:03:43
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0