Veckans träning (v.15)

Glömde lägga ut förra veckans träning. Så här kommer den!

Träning v.15
Måndag
Crosstraining
Tisdag Medelpass
Onsdag Vila
Torsdag Vila
Fredag Gym
Lördag 40 min morgonpromenad
Söndag 40 min morgonpromenad


Summa:
Gym:1
Gruppträning:2
Löpning/gång:2

Helt okej vecka. Tog en extra vilodag igår för att se om mina ben är piggare nu i början på veckan än vad de va förra veckan. Sen var jag inte sugen på att gå in i gymet igår heller så det gjorde inget.

Den här veckan (v.16) ska jag försöka få ihop 12000 steg om dagen (påskutmaningen). Jag hoppas det inte ska bli några större problem att få ihop. Får se till och ta några lång apromenader under påskhelgen så ska det nog gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0