Hoppsan!

Vila från träning idag eftersom det blivit träning de senaste tre dagarna. Så vila är på sin plats.
Och ikväll har det även slinkit ner ett par nya inneträningsskor. Jag fick skobidrag från jobbet och denna gången tänkte jag att jag FAKTISKT skulle köpa ett par att ha på jobbet, vilket inte brukar ske. Men väl där inne så kunde jag inte hålla mig borta från dessa godingar. Och jag är faktiskt i behov av nya inneskor också så jag känner att jag gjort ett bra val trots att det inte blev några jobbskor. Men det kan jag köpa sen eller så tar jag mina andra skor jag köpte för förra skobidraget, de är jäkligt sköna de med.

Här har ni sötnosarna



Ska man våga sig på en premiär i dem imorgon på nya höstpasset?


Kommentarer
Postat av: E

Men fasiken du köpte ju nya skobidragsskor nyss ju!

Påminner dessa inte lite om de förra, de hade rosa detaljer har jag för mig och det verkar ju dessa också ha...

2011-08-25 @ 19:26:56
Postat av: Andrea

var 6:e månad får vi nytt så det var ett halvår sen jag köpte dom andra och ja de är snarlika =) de jag köpte förra gången har lila sula och är mer en löparsko medans de nya är till för inomhusträning.

2011-08-26 @ 06:14:44
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0