träning på semestern?

Under semestern är det många som låter träningen komma långt ner på prioriteringslistan, så är fallet givetvis inte hos mig. Jag rör mig en hel del även fast det inte alls blir samma typ av träning som i vanliga fall. Det ända som jag egentligen inte gjort under semestern är att köra någon gymträning eftersom jag inte har tillgång till gymet på samma sätt som hemma i Eskilstuna. Däremot blir det mer löpning än vad det brukar bli annars och morgonpromenad har jag tagit alla dagar jag varit vid stugan förutom två dagar tror jag. Så rörelse blir det även fast det är semester. Fick till ett riktigt bra löppass på 15-16 km och två medelpass med mig under förra veckan och den här veckan kommer väl bli något liknande träningsmässigt. Så förhoppningsvis så borde det inte vara allt för tungt att komma tillbaka till vanliga rutiner nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0