1 December

December är äntligen här. En av favoritmånaderna på året faktiskt. Hög mysfaktor och mycket kul pyssel innan jul brukar månaden bjuda på. Och snö, men den har jag inte sett röken av än. Men det kommer väl.

Snart dags att dra iväg och träna. Och idag blir det lite annorlunda mot vad det brukar vara. Jag har nämligen min coach Linda på plats som ska granska mig från topp till tå och även filma passet så vi senare ska kunna gå igenom det för att tydligare se hur jag ser ut och vad som kan bli bättre. En kanongrej som jag tror kommer ge mig mycket. Det är så lätt att köra på i samla gamla mönster ( vilket såklart inte måste vara fel). Men det kan vara bra att få se med egna ögon hur jag rör mig och hur jag uttrycker mig. Ett sätt att utvecklas som ledare.
Jag fick i uppgift att försöka komma på något som Linda skulle hålla extra fokus på under passet. Men jösses vad svårt det var att komma på, men jag tror att några av mina svagheter kan vara själva pratbiten. Att jag kanske inte ropar jämt men samtidigt tycker jag inte att en ledare ska skrika och tjoa hela tiden utan att det ska vara ett visst fokus också så en skön balans vill jag åt. Och sen skulle jag inte vilja bli sådär galet svettig som jag kan bli ibland (mest sommartid), hur gör man då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0