Lyckat pass!

Gud vilket pass säger jag bara! Ni får ursäkta alla ni svettkänsliga men faaan alltså, efter tre minuter in i styrkedelen så praktiskt taget rinner det om mig. Jag ser hur det droppar från mig och ner på marken. Men på någon sätt ger det mig bara mer bekräftelse på att det jag gör är precis så som jag vill att träning ska vara, det ska vara tufft!
Som sagt efter bara några minuter kändes det jäkligt tungt och då hade vi bara hållt på i tre ynka minuter och hade hela  sju minuter kvar. Med bra pepp från ledarna så gick det som tur var bra och vi alla genomförde passet med bravur. En sväng upp för vistabacken fick avsluta passet. Ännu ett väldigt lyckat Efit-pass och jag tror det kommer kännas ordentligt imorgon.

Nu när jag kom hem kände jag inte för att äta riktig, varm mat utan jag fortsatte i davosspåret och hade förberett en davos med blandade bär som jag toppade med en nektarin och kokos. Kokos verkar förresten vara någon jag snöat in på nu, känns som jag äter det flera gånger per dag, men vad gör det när det är gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0