Träningsdags!

Yes idag vågar jag mig på att träna. Har ju inte kännt mig helt hundra tidigare i veckan men inget som har brytit ut så därför blir det EFIT ikväll. Då behöver jag få i mig lite energi nu så jag har rejält med bränsle i mig tills passet drar igång. Jag fick med mig Linnea till kvällens pass också, hoppas hon gillar det lika mycket som jag =)

 Blåbärsdavos får det bli nu och ett par skivor linfröknäcke med mosad avokado och skinka på.

Blåbärsdavos
2 dl fil/yoghurt/kesella
1 dl havregryn
0,5 dl blåbär

Blanda och låt stå en stund i kylen, minst en timme.






Davos ser ju kanske inte så gott ut, men man luras av ögat. För toppat med lite mer bär och kokos som i det här fallet så är det rikitgt smarrigt! Och dessutom proppat med massa nyttigheter.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är nog snart den enda som inte provat davos ;)

Knäckena ser dock himla goda ut :)

2011-07-20 @ 21:02:32
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0