Underbart!

Så kan jag sammanfatta mitt pass. Fy tusan vilken energi de ger en. Jag blir så glad av all fin respons och all fin feedback från alla deltagare. Ni är grymma!
Nu blir det ett uppehåll fram till höstterminstarten som är i slutet på augusti så fram tills dess ska ett nytt pass knåpas ihop. Lättare sagt än gjort. Måste försöka sätta mig ner och börja med musiken i alla fall. Någon som har tips på bra musik så är det bara hojta till, det är alltid kul att höra vad andra har för favoritlåtar.

Middagen blev en favorit som jag hade som barn. Panerad fisk. Älskade när man fick det i skolan, även fast det mest var panering på dom. Och kanske var det just därför jag tyckte det var gott. Men det blir inte så ofta att jag äter det idag eftersom det inte är världens nyttigaste mat men idag kände jag för det. Och jag gjorde ju självklart egna fiskpanetter/fiskpinnar, inget halvfabrikat här inte. Det gör att det känns lite nyttigare i alla fall.
Och mums va gott det var!



Ska tilläggas att jag åt säkert det dubbla av fisken än vad ni ser på bilden. YumYum.

Jag har en del att stå i innan sängen kallar så bäst jag sätter fart, kanske skulle ta och börja med att duscha, känner mig lagom mysig efter träningen, Så här såg förresten mitt träningslinne ut efteråt.


De mörkare fläckarna är torra så jag är ju typ 75 % nersvettad. Man kan kalla mig "svettpölen".

Kommentarer
Postat av: Annie

Det är rätt, så ska man se ut efter ett härligt pass!

2011-07-08 @ 16:57:47
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0