Veckans träning

v.23

Måndag: 40 min morgonpromenad, 40 min gym
Tisdag: 60 min medelpass
Onsdag: vila
Torsdag: vila
Fredag: vila
Lördag: 5 km löpning
Söndag: 40 min morgonpromenad, ca 9 km löpning

Summa:
Gruppträning:
1
Styrka: 1
Löpning/gång: 4

Det blev inte två styrkepass den här veckan som jag hade tänkt för att jag rent ut sagt var för lat torsdagen och fredagen när jag hade kunnat klämt in ett pass. Men tiden var för knapp och kroppen inte alls pigg på det så då fick det vara. Sen är det lite olikt mig att ha tre vilodagar i rad men annat kom emellan och så är det ibland. Annars har träningen varit helt okej den här veckan.


Avslutande denna träningsvecka med ett skönt löppass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0