Packar

Imorgon är det äntligen dags. Dags för något som kommer fylla mig med träningsinspiration, motiovation och en jäkla massa glädje. Jag pratar om Svettisdagarna 2011. Alla sveriges Friskis& Svettisföreningar samlas under ett och samma tak. I år håller vi till på Kistamässan och utbudet på träning är gigantiskt så att välja har inte varit lätt.
Men jag vet att jag kommer vara rejält slut i kroppen på söndagkväll. 7 pass ska genomföras av mig under lördag och söndag. Jag har valt enbart högintensiv träning vilket kanske inte var så supersmart men det såg jag först efteråt när jag redan bokat. Det kommer troligtvis gå att byta pass på plats om jag skulle känna att kroppen behöver lite lugnare typ av träning.
Åh det ska bli galet kul, ge mig lördagmorgon nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0