träning, check!

Yes, hemkommen från mitt medelpass. Och kul med några fler ansikten där idag. Extra roligt att några jobbarkompisar dök upp också, tummen upp för det!
Väl hemma svängde jag ihop favoriten just nu, fil med kanelstekta äpplen toppat med solroskärnor, pumpakärnor och rostad kokos. I´m in heaven!



Mina tre favoriter i filen/yoghurten just nu:

Kanelstekta äpplen - Bara att klyfta eller skära i bitar och steka i massor av kanel tills äpplena mjuknat.

Varma hallon - släng in ett gäng i micron och du har varma hallon på ett kick.

Rostad kokos - kokosflingor som jag torrostar i stekpannan för att få fram smaken bättre.


Nu ska jag smaska i mig det sista av mitt kvällsmål innan duschen väntar och sen lite packning för imorgon drar jag till östhammar. Där blir det lite kul träning på lördag som jag ser fram emot och förhoppningsvis lite umgänge med vänner och familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0