Veckans träning x2

Godmorgon mina vännen!
Usel uppdatering om hur veckans träning varit så här kommer de senaste två veckorna.

v.46

Måndag: 45 min löpning
Tisdag: vila
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 medelpass
Fredag: vila
Lördag: Crossfit, medeljympa, intensivjympa, organicmoves, indoor walking
Söndag: jympa, intervallflex

Summa:
Gruppträning: 8

Styrka: 0
Löpning/gång: 1

Svettisdagarna på helgen vilket resulterade i en hel del träning. Väldigt varierad träning och styrkan fick jag med hyfsat bra i all gruppträning.

v.47

Måndag:
Vila
Tisdag: 60 min gym
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 medelpass
Fredag: 60 min gym
Lördag: vila
Söndag: 45 min gym

Summa:
Gruppträning: 1
Styrka: 3
Löpning/gång: 0

Mycket styrka den här veckan. Dels för att jag har velat haft träningen gjord tidigt och då passar ju gymet perfekt. Lite dåligt med promenader och löpning. Försöka få in med kondition tills nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en bra start på veckan :)

2011-11-28 @ 07:37:38
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0