Mål eller inte.

En tuff arbetsvecka börjar närma sig sitt slut. Och den här veckan har verkligen kostat energi känner jag. Det känns som jag inte hunnit med någonting alls. Nu ligger middagen i magen och jag ska försöka ta mig i kragen och få den där energin att visa sig lite så jag kan köra mitt pass med full tjofräs.

Jag sitter annars och funderar på lite tankar och mål kring min träning. Jag har oftast tydliga sådana men just nu har jag inget direkt superstrikt mål som jag strävar efter. Några saker är ju självskriva så som att jag tränar för att må bra i kropp och själ, känna mig pigg och att hålla min kropp i gång. Kanske borde jag fundera ut något stort, något som gör att jag kan ge ännu mer på varje pass. En motivationshöjare. Hm. .tåls att fundera över. Vad har ni för mål inom träningen? stora som små, tell me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0