10/30

En tredjedel av fighten är nu gjord och idag var det dags för vägning och mätning (om man ville). Och jag är ju självklart nyfiken på hur det har gått även fast det som sagt bara gått tio dagar. Något kilo minus hade jag nog i huvudet innan jag ställde mig på vågen. Så var iaf känslan i kroppen. Men nej riktigt så bra var det inte. Och jag vet att jag inte ska stirra mig blind på vågen men ändå kan jag inte riktigt släppa det. Minus 0,6 kg på tio dagar känns lite med tanke på att jag har följt programmet till punkt och pricka och inte fuskat ett dugg, MEN måtten var desto bättre vilket kändes bra. Nu går vi in i andra fasen och det är bara kämpa på så kommer resultaten. 

Ikväll blev det fint middagssällskap av Sara som fick äta FF-mat och det smakade fint tyckte även hon.
Chilikryddad kycklingfilé med bulgurpytt, tzatziki och sallad.


Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att händer saker med kroppen:)

2012-04-10 @ 22:45:19
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0