Älskade träning!

Idag har allting gått sådär underbart j**la bra. Både på jobbet och på träningen. Dock var energin innan träningen inte överflödig men väl på plats så fanns det inga hinder. Löpningen gick som den dans och styrkedelen kändes på något sätt lättare än tidigare, även fast det självklart blev svettfest som vanligt. Men jag tycker mig känna att jag minnsan blivit lite starkare under den här FF-tiden. Inbillning eller inte, det lär visa sig. Men riktigt bra kändes det i alla fall. Och den känslan ska jag försöka behålla. Nu väntar duschen innan det blir mat i magen.




Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt att du fick till ett bra pass!



Hihi, ja jag skulle ju kunna käka massa praliner snart;) Men ärligt talat så vet jag inte om jag skulle vilja ens. Jag behöver fundera på hur jag ska göra med godis framöver. Jag tror inte att jag kan vara helt utan i all evighet, samtidigt som jag är lite rädd för att jag ska tappa kontrollen igen.



Japp, nu kör vi så de ryker de sista dagarna!

2012-04-23 @ 21:00:41
URL: http://korninakor.blogspot.com
Postat av: E

Fan vad du ser fit ut!!! Grattis! =) Mission accomplished får man väl säga då, trots att det är några dagar kvar.

2012-04-23 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0