Dag 18

Kvällens middag stog framdukad när jag klev innanför dörren. Jocke hade dragit ihop någon slags kasslergryta med pasta. Och det var gott med något grytaktigt som det faktiskt inte blivit alls under FF vad jag kan minnas. Så det satt bra såhär efter en hård dag på arbetet och gymet.




Träningen gick bra och det känns som övningarna blir svårare och svårare. Och jag känner att övingarna tar bra men det slog mig nu att det var några dagar sedan jag ökade vikterna på vissa övningar så det får jag göra nästa pass. Jag har inte haft någon rejäl träningsvärk under FF-tiden men jag har heller inte gått utan. Från dag ett har jag nog alltid känt någon stans i kroppen att jag gjort något och kan ha en lagom sliten känsla, men inte alls som riktig träningvärk där jag knappt kan röra mig. Nej den har jag klarat mig ifrån, om det nu är positivt eller inte. Men jag försöker öka litegrann hela tiden, små ökningar så jag ska orka hela vägen.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Härligt, du är så duktig!

2012-04-18 @ 20:41:56
URL: http://sweetladysoul.se
Postat av: Julia - Matblogg

Svar: Ja sboslut testa raw-gröten. Den är super god!

2012-04-19 @ 12:47:56
URL: http://ibland.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0