Dag tre, check!

Och så var även denna dag snart slut. Den har gått i rasande fart tycker jag och det känns som jag enbart äter, tränar och jobbar om dagarna. Vilket jag kanske gör i vanliga fall nu men nu blir det verkligen extra fokus på att maten är "rätt" och att träningen blir gjord varje dag. Så inte blir det mycket tid över till annat, men det är självvalt. Och jag mår faktiskt riktigt bra, jag är pigg och har inget sug efter varken godis eller annat onyttigt. Jag hoppas såklart på att få fortsätta må såhär bra och slippa frestas av allt påskgodis nu när helgen närmar sig. Men jag har ju mitt schema och vet vad jag kan äta och inte.

Till middag idag blev det chilibiff med klyftpotatis, grönsaksfräs, tomat och tzatziki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0