Halvtid.

Nu är vi halvvägs in i FF och jag kan inte säga annat än att det är toppen. Jag har inte haft ett enda dåligt träningspass eller någon dålig matdag. Jag har tränat varje dag och ätit enligt matplanen så kanske är det också det som gör att jag mår så bra. Självklart har det funnits tillfällen där jag inte varit 100% laddad för träning och kroppen kanske lite seg men jag har aldrig funderat på att inte genomföra träningen. Och när jag väl borjat så har det rullat på.  Så "the honeymoom is over" för länge sen och det är nu det gäller att hänga i och verkligen köra på. Och jag känner mig lättare i kroppen vilket känns kanon.

Dagens lunch:


Rostbiff, kamutvete, stekta grönsaker och keso.

Dagens ta-vara-på:
En mogen ananas som istället för att jag hade kastat den om en vecka så tärnade jag upp den och har nu mellanmåls och frukosttopping i några dagar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0