imponerad

..av mig själv faktiskt. Som ända sedan starten förra söndagen har skött kost och träning så bra. Och mest imponerad att jag klarat stå emot alla godisskålar och allt annat som inte är tillåtet just nu. Nej inget som inte får ätas har ätits. Det har bara gått sju dagar så visst det är en hel del kvar men man måste glädjas åt de små framgångarna och jag känner mig fortfarande pigg och glad och jag gillar all mat jag äter så jag har det bra. Men visst har det varit vissa stunder som varit lite tuffa. Speciellt de senaste dagarna när jag varit borta på middag och mycket mat och efterrätter, kakor, ostar och godis har funnits i närheten. Men jag har tänkt på tävlingen och då känns det självklart att avstå. Men annars har sötsuget hållt sig borta, peppar peppar.

Mina påsktallrikar har sett rätt lika ut. Lax med ris eller bulgurblandning, tzatziki och grönsaker.





Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej jag spelar inget.. Har tänkt sätta igång igen men det blir annat som prioriteras före, annan träning, skola osv. Ganska konstigt då pingis var mitt allt i säkert 16-17 år! Dudå spelar du något?



Bra jobbat med FF inte lätt att stå emot alla godsaker runt omkring en och nu denna helgen är ju bland de värsta!



Har inte anmält mig till något lopp men funderar på det om jag hittar något passande :)



Kram kram

2012-04-08 @ 09:09:36
URL: http://milda.devote.se
Postat av: Madde

Vi ska väga oss var tionde dag så på tisdag, den 10:de är det dags. :)



Jag måste erkänna att jag fuskade idag, åt romsås och sedan påsktårta efter maten. Men det var planerat så det känns bra ändå, nu blir det hårddiet igen ;) Har du haft en bra påskhelgen annars då?

2012-04-08 @ 19:41:28
URL: http://maddes.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0