Med lite vilja går allt

Idag blev träningen mycket bättre än igår, ja den blev sjukt bra. Tänk så det kan vända! Och jag har känt under de flesta passen att jag har mer att ge på löpbandet och idag tänkte jag att jag skulle våga utmana pulsen mer än vanligt. Benen är ju som sagt rätt slitna men efter ett par minuter är de igång och då funkar det att köra på. Idag hann jag 2 km på 8.58 vilket känns superbra. Annars har jag legat runt 9.30-9.45 så några sekunder kapade jag. Och kanske kan jag kapa ännu mer, ja det ska jag nog se till att jag gör! Allt går om man vill och jag var inte helt döslut i kroppen efter de där minuterna så mer finns nog, mer än vad jag ibland tror.

Middagen smakade extra fint efter dagens pass.


Taconötfärs med rivna morötter och lök, pasta, tomat, gurka och pepparcreme (kesella med svartpeppar och paprikapulver).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0