Sliten

Det är en minst sagt sliten Andrea som sitter framför skärmen just nu. Känner att både kroppen och hjärnan är lite trötta. Vi har farit och flängt runt under dagen men nu har jag inte mycket mer som måste göras förutom vanligt matlådepyssel och senare även middag.
Dagens träning gick okej. Inget wow men heller inget bakslag utan jag körde på i vanlig ordning och nu är det ett sista pass som ska göra innan jag lägger upp träningen själv igen, hur jag nu vill ha det. Jag ska nog sätta mig ner och fundera ut lite kommande mål med träningen och hur jag vill ha kosten. Det är lite nu man sätts på prov när det gäller att hålla i de goda resultaten man fått under Fitnessfighten och se om man pallar med det på egen hand.

Just det. Jag kom att tänka på det här med resultaten. Jag är lite kluven i om jag ska och vågar lägga upp mina före och efterbilder för er. Jag kommer säkert skriva ut resultatet i siffror men det kan ju vara kul att se det bildligt också. Om det nu syns. Men jag vet inte, finns det något intresse av det?
Det skulle egentligen vara nyttigt för mig som har svårt att vara nöjd med min kropp att lägga upp det här. Men nja jag vet inte. Vad säger ni läsare?



Lunch i form av tonfisk, bulgur, vitkål, tomat, färsk dill, gul lök och lite pressad lime på toppen!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag skulle absolut tycka att det var roligt att se dina resultat i bilder också, men jag kommer ju själv inte visa mina bilder, därför förväntar jag mig förstås inte att andra heller ska behöva göra det.



Jag gillar inte att stå framför kameran annars heller, så att visa mig själv i underkläder kommer ju inte att hända;)

2012-04-29 @ 17:13:45
URL: http://korninakor.blogspot.com
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: TACK!!! Det värmer så:) men som du skriver så är det inte alltid lätt, inte heller när många som du redan är beach klara ;) förstår allas hjärnspöken... Dom sätter spel i huvet på en ibland... Kram!

2012-04-29 @ 19:56:37
URL: http://storblirliten.blogg.se/
Postat av: felicia

det här va första veckan jag la upp bilder på min kropp.. jobbigt, men de e ju kul och kunna jämföra sedan :) Men jag tycker du ska göra som du själv känner, inte pressa dig till att göra något du inte vill.

2012-04-29 @ 22:46:19
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0