Snart helg.

Sådär ja, så var det bara en jobbdag kvar innan lite långledigt. Fyra sköna lediga dagar som jag ska njuta fullt ut av.

 Dagens träning gick fint och jag körde någon extra övning eftersom jag känner att jag har mer att ge. Kanske blir jag tröttare och tröttare ju längre in i månaden vi kommer men just nu så känner jag att mina "vanliga" gympass är mycket tuffare än de jag kör nu i FF. Ävan fast inte ff-passen är dåliga på något sätt, nej nej jag är nöjd med upplägget och tror att det kommer ge resultat. Om inte annat så hoppas jag det.

Jag måste också inflika med att maten den här månaden kommer att vara rätt så ensidig och kanske inte så himla rolig och inspirerande. Men kanske en och annan bild som lockar till sig just din uppmärksamhet. Annars kommer nog mer variation i maj då FF är slut.


Ja här har vi ett klassiskt mellanmål enligt FF. Kvarg med hallon som jag piffade till med lite skivad banan. Variation förnöjer =)



Ser fruktansvärt blek ut. Var tog Thailandsbrännan vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0