Starkt sug

.. efter godis just nu, lösgodis. Vill jag unna mig något så blir det nästan alltid godis, eller främst choklad. I min godispåse består nog 90% av choklad. Åh vad sugen jag är! Men nej är man med i leken får man leken tåla. Och det går över, det SKA gå över.

 Annars har dagen flytit på bra med ett tufft jobbpass följt av ett ännu tuffare träningspass. Nu ser jag fram emot en rackarns trevlig helg. Imorgon ska jag nämligen träffa Lejla, en gammal skolkamrat som jag inte träffat på snart två år. Ja det är katastrof men nu äntligen får vi ses några timmar!

Ja och så till kvällens middag, Tacos. Det blev ju kanske inte som den vanliga tacosen vi brukar äta med tortilla eller nachos utan det ända som egentligen var taco var köttfärsen som vi kryddade med en egengjord tacokrydda. Den var dock lite för klen så vi fick krydda på den mer när vi väl åt. Vi åt färsen med dinkelpasta, tomatsalsa och grönsaker. Det var gott och jag gillar att man gör kryddan själv så den ska jag fila lite på och hitta en kryddigare variant. För den som man köper känns mest som att hälla på en dl socker, nej inget mer köpekryddblandning.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det där med godissug:) Några få gånger har jag känt det under de här dagarna, men har än så länge kunnat stå emot. Bär med keso/kvarg är ju liksom också gott:)



Maten såg ändå god ut, även om det inte var tacos på det gamla hederliga sättet.



Hoppas att morgonträningen gick bra!



2012-04-14 @ 09:27:45
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0