Svettig torsdag

Idag var det åter dags för lite passledande för min del och det innebär att jag inte kört ff´s pass. Men alltså idag var nog bland de svettigaste passen på länge. Och det berodde nog främst på att jag i all hast glömde sätta på mig mina armsvettband. Och ja vad ska man säga, svetten rann och inget kunde jag göra åt saken. Men men jag överlevde och härlig stämning i salen var det!

Snart helg och vi går mot slutet av fighten. Några få dagar kvar att kämpa på innan vi går i mål. Och vad som än händer de kommande dagarna är jag redan nöjd. Jag har  och har haft bra med energi och jag mår fantastiskt bra. Kroppen känns lätt, även om det kanske inte syns på vågen. Jag har en ork som jag inte trodde jag skulle ha efter 27 dagars träning i rad. Nu ser jag fram emot de fyra kvarstående passen där det ska slipas på teknik och form.



Middagen bestod av kycklingfilé, ris och grönsaker. Låter säkert supertrist men rackarns gott.
Nu blir det dusch innan jag slänger mig i soffan och gottar mig i en kopp te och senare även kvällsmål som består av, ja kan ni gissa? kan det vara kesella kanske? Jo visst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0