Uppe med tuppen

Kl 06.43 tyckte min kropp och knopp att det var dags att slå upp ögonen idag. Bara att knata upp och slänga i sig lite keso innan det är dags för dages träningspass. Påsklunch väntar kl ett idag så lika bra att ha träningen gjord så kan jag göra vad jag vill sen.
Idag blir det inte träning på något gym utan jag tänkte köra dagens styrkeövningar hemma. Men konditionen kör jag ute i form av en löprunda. Känner mig laddad för dagen, bring it on!


Bild från Thailand nu i mars, saknar värmen!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, de varma bären var goda:) Jag tycker att det här funkar bra. Nu har jag förberett lite mat och fryst in, så att jag inte behöver stå varje vardagkväll och fixa och dona.



Jag känner heller inget godissug, jag vet inte om det beror på maten eller om det bara är så att jag bestämt mig att inte äta något godis.



Hur gick träningspasset idag, utan gym? Jag ska ner och riva av dagens pass alldeles snart.

2012-04-07 @ 08:51:04
URL: http://korninarkor.blogspot.com
Postat av: Matilda Holmgren

Ser härligt ut! :) Du får säga sen hur det var med fitnessfighten, jag är lite sugen på testa för utmaningens skull. Men har många utmaningar på g just nu men kanske man kan klämma in det ändå ;) Verkar kul! Skoj att läsa din blogg! Grymt längesen vi sågs, man tappar kontakten med pingisfolket! Hoppas allt är fint med dig! Kram

2012-04-07 @ 16:06:31
URL: http://milda.devote.se
Postat av: Madde

Alltid kul att läsa om andra som går igenom samma sak. :) En vecka avklarad och om några dagar är det dags för vägning igen, spännande. Kämpa på!! :)

2012-04-07 @ 19:13:20
URL: http://maddes.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0