Veckans träning

Senaste veckorna har bloggandet inte blivit det bästa och jag tror att det är för att jag helt enkelt har lite mer att stå i såhär inför jul och så. Så det blir dåligt med matbilder har jag insett men förhoppningsvis dyker det upp mer sånt framöver. Nu över till träning. Så här såg det ut förra veckan.
 
Måndag: 60 min medeljympa (eget pass)
Tisdag: 45 min gym
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medeljympa (eget pass)
Fredag: Vila
Lördag: 20 min tabataträning hemma
Söndag:   60 min gym
 
Summa:
Gruppträning: 2
Styrka: 3
Löpning/promenad: 0
 
Det blev lite mer vila i helgen än vad jag hade hoppats på. Fredagens träning fick stå åt sidan för att jag skulle iväg på julbord och inte hann iväg innan. Och lördagen var fullproppad med annat så då fick det bli lite hemma istället, men men bättre än inget! Nu är en ny vecka och jag hoppas att jag lyckas bli klar med  musiken till mitt kommande vårterminspass så jag kan börja sätta rörelser.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0