Njutdag.

Ja så kan man nog sammanfatta den här dagen. Solen har strålat och spridit vårkänsla i hela mig. Jobbet blir så otroligt mycket positivare när vädret är som idag. Då kan jag inte klaga. Och sen har ju dagen fortsatt med en helkroppsmassage där jag visserligen kanske inte är supernöjd men det var helt klart jätteskönt att få en timmes avkopplande massage. Det behövdes verkligen. Och sista njutningen för dagen blev middagen och nu kvällsmålet. Sista zucchiniplättarna fick det bli idag, toppade med avokado, rödlök och chreme fraiche. Och kände mig lite småsugen på något såhär på kvällskvisten så vad passar bättre om inte keso toppat med lite härlig frukt. Otippat för att vara jag? nej kanske inte, men så himla gott!
Keso fick sällskap av skivad apelsin, kiwi, några mandlar, pumpakärnor och kokosflakes.






Njuuuuuuuut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0