Veckans träningsresultat

Så här såg det ut med träningen förra veckan.

v.8

Måndag:
45 minuter hemmaträning fokus mage
Tisdag: 60 min puls-medeljympa
Onsdag: vila
Torsdag: 60 min medeljympa
Fredag: 60 min puls-medeljympa
Lördag: vila
Söndag: 30 min morgonpromenad

Summa:
Gruppträning: 3

Styrka: 1
Löpning/gång: 1

Inte så dålig som den känns när jag tänker tillbaka på den. Jag hade gärna fått till ett ordentligt träningspass igår men halsen och tröttheten satte stopp. Men några bra pass ändå så helt fy skam är det inte. Och lördagen blev det en hel del steg så jag har inte bara legat på sofflocket i helgen. Men ny vecka nu och jag hoppas att inte halsen sätter stopp för träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0