Lite är bättre än inget.

Idag fanns inte energin för att gå ner och träna. Kanske var det för att dagen på jobbet varit en av de tuffaste någonsin. Svinhalt överallt gjorde det i princip omöjligt att ta sig fram. Som tur var så blev det plusgrader senare och isen kunde smälta något och jag tog mig in utan att slå halvt ihjäl mig.

Jag var helt inställd på träning idag men lusten hade inte riktigt infunnit sig än. Nej snarare lockade soffan och en kopp te. Jag försökte tänka på känslan efteråt för att försöka få lite pepp men nja. Fast ändå kunde jag inte riktigt släppa träningen, jag hade ju ändå bestämt att jag skulle. Och jag var ju bara lite trött.
Så jag bestämde mig för att det fick bli HEMMATRÄNING. En halvtimmes core från dvd plus att jag använde två appar för en genomkökare av rumpa och mage. 45 minuters träning totalt och nu kan jag vara nöjd.

Den bästa träningen är den som blir av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0