Obeskrivlig känsla

Idag var också en tung dag på jobbet. Slutade en timme senare än vanligt och det märkt så tydligt i kroppen. Men idag hade jag bestämt mig för att träna och det fanns inga ursäkter. Jag hade räknat ut att jag precis skulle hinna gå hem, byta om, stoppa i mig lite snabb energi som fick bli keso med varma hallon. Sen var det bara att gå iväg och 70 minuter styrka-medel var det som gällde. Och Låt efter låt tog vi oss igenom, jag kämpade på trots att ryggen krånglade. Men den där känslan som infinner sig när passet är över, den är svårslagen!

Det kan vara enda anledningen till att man tränar ibland. Att uppleva den där känslan efteråt. En känsla av utmattning, lycka, lugn, glädje , ja allt känns bara så fruktansvärt bra.


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack så mycket! :)

2012-01-17 @ 21:10:39
URL: http://dietistannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0