pass utan känsla

Idag blev det verkligen inte något pass jag kommer lägga på minnet som något superpass direkt. Nej ibland tror jag man måste ha såkallade "skitpass" för att uppskatta de riktigt bra passen. Varför är jag missnöjd med dagens då? Jo, eller egentligen är jag inte missnöjd men fast jag körde 45 minuter ren styrka på gymet så känns det som att jag går därifrån utan att ha gjort någonting. Knappt svettig och mest trött i huvudet. Jag är van att vara rosig om kinderna, eller så gott som illröd i hela ansiktet och ha svettats ordentligt men när jag inte svettas och pulsen inte stiger nämnvärt så känns passen så meningslösa. Och troligtvis berodde det på att jag inte hade med någon kondition i dagens pass. Och anledningen till det var helt enkelt att jag känner att benen mina är rejält trötta efter gårdagens milrunda och dagens cyklande och springade på jobbet. Men trots det mindre bra gympasset så känner jag ändå att musklerna har fått jobba idag och förhoppningsvis känns det även imorgon. Då kan jag iaf glädjas åt att passet tog trots allt.


Nya tag nästa pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0