Uppladdning

Å-varvet idag och vädret ser väl inte allt för trevligt ut. Men värre väder finns också. Just nu regn och 11 grader men vi får väl se hur det är om några timmar. Kl 15.00 drar loppet igång och jag hoppas på en bra start och att slippa trängas och att jag inte behöver lägga så mycket energi på att försöka ta mig förbi folk som är "i vägen". 51.08 sprang jag på förra året i över 30 grader och strålande sol. Det var fruktansvärt jobbigt kan jag tala om så jag hoppas på att det känns lite lättare idag. Men en tid under 50 minuter är vad jag vill och hoppas på.
Frukosten är i magen och det blev en stor skål fil med müsli, färsk ananas och ett kokt ägg.


Kommentarer
Postat av: Nina

Heja heja:)



Lycka till idag!

2012-06-16 @ 10:38:39
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0