Grillpremiär

Igår blev det äntligen dags att premiärgrilla. Och bara doften av grillat gör att det vattnas i munnen på mig. Det blev fläskfilé som grillades och det smakade precis så underbart som det brukar. Till blev det mer mat a´la ff. Sista dagen och jag kände mig faktiskt rätt så less på tillbehören som jag ändå tycker att jag försökt variera rätt bra men nej nu vill jag äta mer varierat och fritt. 


Stekt vitkål och paprika, grillad fläskfilé, kamutvete, sallad och en klick kvargbea.

Och idag är som ni kanske vet första dagen. Det inledde jag med att släpa fram mammas gamla Electrolux assistent och satte en bröddeg som fortfarande inte är klar. Vädret är ju kanonfint idag så en sväng ut senare blir det nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0