Jympa!

Så var dagens träning gjord. Det blev ett medelpass. Och det slog mig att det var nog ett bra tag sen jag var på ett jympapass förutom mitt eget. Så lite omväxling förnöjer verkligen. Och det blir vad man gör det till. Det här passet är kanske inte ett pass som många tycker är ett supertufft pass men det är det som är så bra med jympan att det blir vad man gör det till. tar man ut rörelserna ordentligt och inte fuskar sig igenom så lovar jag er att man går därifrån svettig. Och det blev jag så jag är mer än nöjd. Kanske inga låtar som föll mig i smaken men jag körde på och tog ut mig ordenligt. Nu blir det slapparkväll i soffan framför Bygglov där vårt härliga friskis-par Keijo och Eija är med. Och imorgon är det ju röd dag vilket innebär, leeeedig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj!

Vilken stad leder du på Friskis?

//Anna

2012-05-16 @ 22:06:38
URL: http://runrunner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0