Produkttips

För några veckor sedan fick jag se att det kommit ut en ny smaksatt kesella från Arla. Jag gillar allt som har med kesella att göra men de smaksatta kesella från Arla passar perfekt som alternativ till en lite nyttigare dessert eller om man vill lyxa till det lite i vardagen. Och jag tycker att de är ett perfekt alternativ om man är sugen på något fräscht men ändå sött. Den nya smaken är citrus, och den var inte dum. Den kommer passa bra i sommar tillsammans med färska bär och även att ha som ingrediens i en paj eller mousse.




Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh mums! Nu måste jag testa det där - typ ikväll! Eller kanske på jobbet idag? Haha

2012-05-16 @ 07:26:39
URL: http://sweetladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0