Veckans träning

Veckan som var gick i rasande fart och träningen blev följande:.
 
V.39
 
Måndag: 60 min medelpass
Tisdag: 60 min styrka-medelpass
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medelpass
Fredag: 70 min powerwalk
Lördag: 30 min core, 30 min intervallflex, 30 minuter HIT
Söndag: 60 min powerwalk
 
Summa:
Gruppträning: 6
Styrka: 0
Löpning/gång: 2
 
Det blev en himlans massa gruppträning den här veckan och det främst tack vare lördagens träningsdag. Men kul har det varit och jag känner ändå att jag fått en allsidig träning. Styrkan fick jag en rejäl dos av igår så det känns skönt att jag inte tappat den helt. Det ända som fortfarande inte blivit av på länge nu är ju löpningen. I fredags hade varit en ypperlig dag men då blev det en powerwalk tillslut. Men förhoppningsvis kan jag få till ett löppass snart. Jag vill ju så vad är problemet? Ut och spring med mig bara!
 
Sen har jag någon form av plankutmaning nu under oktober också. Och det innebär att jag ska göra plankan i någon form varje dag. Lite luddigt än så länge hur jag ska ha upplägget men jag tror jag försöker med att få till iaf en minut om dagen, minst! Och än så länge kan jag bocka av alla dagar denna månad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Grym träningsvecka!!!
=)

Svar: Tack =) Och detsamma får jag ju säga till dig som tränar så flitigt och bjuder även på en massa goda recept! Funderar på att testa den där äppelpajen ikväll =)
Andrea

2012-10-10 @ 08:35:33
URL: http://mariasfavoriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0