Veckans träning v.42

Måndag och ny vecka. Kände att jag gärna hade kunnat lega kvar i sängen några timmar till men det är bara hoppas att man piggnar till snart. Träningsveckan då, jo den såg ut såhär:
 
V.42
 
Måndag: 60 min gym
Tisdag: 45 min gym
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medelpass
Fredag: 50 min gym
Lördag: Vila
Söndag: 60 min spinning
 
Summa:
Gruppträning: 2
Styrka: 3
Löpning/gång: 0
 
Det blev ordning på styrkan den här veckan kan man säga. Och det tack vare att jag helt enkelt hade planerat in all träning inför veckan. Så träningvärken har hängt med i stort sätt hela veckan. Och något som också gjort sig påmint extra mycket förra veckan är min rygg. Ländryggen. Den har jag haft ont i till och från i över ett år nu men jag tar inte riktigt tag i det. Och i fredagens benpass gick något snett 15 minuter in i passet och jag fick göra ett helt annat pass än vad jag tänkt. Men jag lever och mår bra annars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0