Semester!

Så där ja, då har man semester då! Just nu känns det faktiskt inte som det men tror att den sköna semesterkänslan infinner sig på söndag när jag vet att jag inte behöver ställa någon klocka utan bara kan släppa jobbet helt för ett par veckor. Än så länge är vi kvar i Etown men vi kommer om ett par timmar åka upp till Östhammar och stugan. Vi kände inte för att stressa iväg idag utan vi tar det lugnt, packar klart ordentligt och slänger i oss lite käk innan vi rullar.

På tal om något helt annat. I natt, fy tusan vilket åskväder vi hade här. Det var som på film när hela rummet lös upp för att sen någon microsekund senare höra jordens dunder och brak. Usch jag är verkligen inget fan av åska och att jag var ensam hemma gjorde inte saken bättre. Nej blunda och hålla för öronen funkade sådär. Men jag har nog aldrig varit med om att det har åskat så mycket som det har gjort den här sommaren och ofta har åskan varit väldigt nära också. Hoppas det lugnar ner sig lite. Men nu lyser ju faktiskt solen och det kan väl inte bli en bättre start på semestern va? ;)

Trevlig helg på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0